خودروهای برقی یا هیبریدی. خودروهای هیدروژنی برای کاهش ردپای کربن در بخش حمل و نقل ، همه راه حل ها خوب است. از جمله ، چرا که نه ، آنچه امروز توسط تیمی از محققان پیشنهاد شده است. ایده آنها: نه برای تحمیل گذار ، بلکه برعکس ، اجازه دادن به خودروهایی که قبلاً کارآمد بوده اند – حتی اگر بنزینی باشند – برای مدت طولانی تری کار کنند!
[در ویدئو] ماشین برقی در مقابل خودروی حرارتی: نکته در 5 ایده از پیش تعیین شده از سال 2035 ، فروش خودروهای دیزلی یا بنزینی در اتحادیه اروپا ممنوع می شود. محدوده ، هزینه ، محیط زیست … آیا اتومبیل های برقی واقعا رقابتی هستند؟
سیاره ما داغ می شود. و برای اجتناب از بدترین موارد ، اکنون نیاز فوری به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ما وجود دارد. در همه زمینه ها. البته از جمله حمل و نقل. در فرانسه ، این بخش مسئول بیش از یک سوم انتشار دی اکسید کربن (CO 2 ) است. اما محققان دانشگاه امپریال کیوشو (ژاپن) امروز ما را در برابر ایده های خوب غلط هشدار می دهند.
اغلب بحث ها بر کارآیی وسایل نقلیه یا استفاده از سوخت های جایگزین متمرکز است. بنابراین وزارت محیط زیست انتقال اشاره کرد، در ماه اوت گذشته، که اتومبیل در سال 2020 منتشر می کنند در برابر بیش از 110 ثبت نام کمتر از 100 گرم CO 2 در هر کیلومتر برای ماشین های ثبت شده در 2019. کاهش است که می تواند به ویژه با افزایش در توضیح سهم بازار خودروهای برقی یا هیبریدی. اتحادیه اروپا 30 میلیون خودروی برقی را در گردش تا سال 2030 هدف گذاری کرده است – در حالی که این رقم در سال 2019 تنها 2 میلیون بود.
در همین حال، محققان به مسئله CO 2 تولید گازهای گلخانه ای از اتومبیل های ما به این امید از بهترین اطلاع رسانی به انتخاب سیاسی و شخصی بود. نتیجه گیری آنها: حفظ و با استفاده از اتومبیل سوخت کارآمد برای دیگر – حتی اگر آنها خودروهای بنزینی مجهز هستند – می تواند محدود CO 2 تولید گازهای گلخانه ای. بسیار فراتر از یک انتقال سریع به خودروهای سوخت جایگزین – برقی یا هیدروژنی.
اتومبیلی که ساطع کمتر CO 2 در حالی که رانندگی خوب است. اما آیا واقعاً باید همه خودروهای بنزینی خود را زود بازنشسته کنیم؟ محققان دانشگاه امپریال کیوشو (ژاپن) چندان مطمئن نیستند. © gpontstudio ، Adobe Stock
"هر چه زودتر یک ماشین را عوض کنید، بیشتر CO 2 آن را منتشر می کند. هیچ تفاوتی ندارد با اتومبیل های برقی ، زیرا زمانی که تقاضا برای اتومبیل های جدید را افزایش می دهد، انتشار گاز از افزایش فاز تولید، "توضیح می دهد Shigemi کاگاوا، استاد در دانشکده اقتصاد دانشگاه کیوشو، در گزارش. ابلاغ شده است. رد پای کربن خودرو تنها مربوط به میزان آلایندگی آن در جاده ها نیست. محققان تخمین می زنند که در ژاپن ، سهم تولید حتی 24 درصد است.
بنابراین ، نتیجه گیری می شود که اگر خودروهایی که بین سالهای 1990 تا 2016 در ژاپن ثبت شده بودند 10٪ بیشتر در جاده قبل از اسقاط بوده اند ، ردپای کربن آنها 30.7 میلیون تن کاهش می یابد. این امر به این دلیل است که کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از تولید خودروهای جدید بیش از آلایندگی های اضافی تولید شده توسط خودروهای موجود را جبران می کند.
محققان دانشگاه امپریالیستی کیوشو (ژاپن) نیز نشان می دهند که برعکس ، کاهش 10 درصدی مدت زمان گردش خودروهای ثبت شده بین 1990 تا 2016 ، منجر به افزایش رد پای کربن در این بخش به بیش از 42 مورد می شود. میلیون تن اگر صاحبان اصلی این اتومبیل ها 10 درصد زودتر از آنها جدا شوند ، این امر باعث می شود تا میزان کربن تقریبا 30 میلیون تن افزایش یابد.
این کاهش بیش از 1 of از کل انتشارات ناوگان در طول دوره را نشان نمی دهد. اما اگر صاحبان اصلی خودروهای مذکور 10 درصد بیشتر آنها را نگه دارند ، همچنان می توان 1 درصد بیشتر به دست آورد. به منظور محدود کردن گردش خودروهای فرسوده و تشویق گردش خودروهای جدید و اقتصادی تر. شیگمی کاگاوا در پایان می گوید: "بنابراین دفعه بعد که قصد خرید یک ماشین جدید را دارید ، ابتدا از خود بپرسید که آیا می توانید با خودرویی که قبلاً دارید چند مایل دیگر حرکت کنید."
!
از ثبت نام شما سپاسگزاریم.
خوشحالم که شما را در بین خوانندگان ما می شمارم!
علم غافلگیرکننده: گرازهای وحشی به اندازه یک میلیون خودرو را آلوده می کنند

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.