مانند مدل طراحی بیولوژیکی Elean ، یک کلاه فرنگی زیست اقلیمی برای تکمیل چیدمان تراس ، با هر معماری خانه ایده آل است. برای راحتی و فضای بیشتر ، برخی از نوآوری ها را نیز شامل می شود.
[در ویدئو] آیا مسکن زیست اقلیمی ایده آل زیست محیطی است؟ معماری زیست اقلیمی مسکن متناسب با محیط خود را توسعه می دهد ، که به ساکنان آنها اجازه می دهد از شرایط آب و هوایی استفاده کرده و از خود در برابر آنها محافظت کنند. برای این منظور ، برخی از قوانین طراحی باید رعایت شود.
از زمان حبس ، ما به دنبال طبیعت بیشتر و زندگی بیشتر در باغ هستیم. در میان امکانات فضای باز که باد در بادبان های آن دارد ، کلاه فرنگی زیست اقلیمی برجسته است. سقف ، مجهز به تخت های گردان ، محافظت م effectiveثر در برابر اشعه ماوراء بنفش را در هر زمان امکان پذیر می کند در حالی که یک فیلتر نوری نرم از آن عبور می کند. در حالی که مدلهای زیادی وجود دارد ، کلاه فرنگی زیست اقلیمی odeslance با سطح بسیار خوب پایان و انواع لوازم جانبی برای راحتی مطلوب کاربر متمایز می شود.
این ساختار از تیرها و تیرهای آلومینیومی یک تکه تشکیل شده است و به تولیدکننده اجازه می دهد تا بدون ادغام یک پست متوسط ، کلاه فرنگی های بلند (حداکثر 7 متر) را طراحی کند. مشخصات این پرتو شامل یک ناودان برای هدایت آب باران به پست تخلیه ، یک محفظه مخصوص سیم کشی برق و یک شیار برای ادغام روشنایی LED (کلاس IP65) است. به منظور حفظ طراحی کلاه فرنگی ، تیرها و پایه ها به طور کاملاً نامرئی و بدون پیچ قابل مشاهده مونتاژ می شوند. یک اصل که برای لنگر انداختن پست ها به زمین نیز صدق می کند.
قرار دادن تخته های کلاه فرنگی عمود بر نما باعث می شود 75٪ نور از آن عبور کند.
به طور سنتی ، آلاچیق به شکل مربع یا مستطیل ، اغلب به نمای مستقیم تکیه داده است. در حالت کنونی ، طراحی تیرهای این کلاه فرنگی زیست اقلیمی این امکان را فراهم می آورد که با دور زدن زوایا ، با معماری خانه مطابقت کامل داشته باشد. با یک دستگاه چرخشی و یک گیربکس خاص ، تخته ها بدون مانع حول محور کلاه فرنگی شکل ذوزنقه ای شکل می گیرند.
طراحی تیرهای این آلاچیق زیست اقلیمی این امکان را فراهم می آورد که بدون ایجاد مانع در چرخش تخت ها ، فرورفتگی ها یا پیشروی نما را کاملاً دنبال کنید. © الیانس
در حالت بسته ، تخته ها به عنوان یک سقف مسطح عمل می کنند. با این حال ، در صورت بارش شدید باران ، ممکن است با پاشیدن آب و عبور باد از ناودان ، مانع مهمانان شود. به همین دلیل است که سازنده یک غشای آلومینیومی ( محافظ کامل ) طراحی کرده است که می تواند چرخش تیغه ها را دنبال کند. این نوآوری مجهز به مهر و موم در بالا ، مانع کاملاً ضد آب ایجاد می کند. لوازم جانبی اختیاری که به عنوان بازتابنده نیز عمل می کند. در واقع ، رنگ سفید نیمه براق آن نور منتشر شده از نوارهای led را پخش می کند. برای لذت بردن از دلپذیرترین نور غیر مستقیم کافی است.
غشای "محافظت کامل" مجهز به مهر و موم ، فضای بین تخته ها و ناودان یکپارچه را در تیرها کاملاً می بندد ، بنابراین از ورود آب در صورت باران شدید جلوگیری می کند. نوآوری که نور ساطع شده توسط نوارهای led را نیز پخش می کند. © الیانس
برای راحتی بیشتر و سفارشی سازی ، این کلاه فرنگی زیست اقلیمی می تواند مجهز به یک مانع اضافی و پانل های کشویی یا ثابت باشد. برای برآوردن همه خواسته های شما ، اینها قابل تنظیم هستند ( برش لیزری ) ، در شیشه های چند لایه ، با برگ … به اندازه کافی برای استفاده کامل از تراس و باغ حتی در هوای دمدمی مزاج.
باغ ژاپنی لیدی دیزی ، هلند این باغ ژاپنی کار بارونس مارگریت وان برینن (1938-1871) ، صاحب املاک کلینگندیل در لاهه ، هلند است. در آغاز قرن بیستم ، بانوی دیزی با قایق از این سفرها به ژاپن اشیاء معمولی مختلف ، فانوس های سنگی ، یک بشکه آب ، مجسمه ها ، پل های کوچک و یک غرفه کوچک ، با درهای کشویی خود را بازگردانده بود. معماران او جسمی از آب را به شکل گل نیلوفر آبی به آنجا کشید و بر اساس حساسیت خود منظره ای زیبا و تصفیه شده را ترتیب داد. در خانواده های اشرافی ثروتمند هلندی ، مرسوم بود که املاک خود را با توجه به مدهای آن زمان ، با ایجاد فضاهای منظره ای که در آن سبک های مختلف وجود دارد ، از باغ باروک انگلیسی گرفته تا باغ فرانسوی ، مدل سازی کرد. بنابراین می توانید باغ گل رز ، آزالیا و باغ رودودندرون را نیز تحسین کنید. باغ ژاپنی لیدی دیزی ، که فقط دو بار در سال (6 هفته در بهار و 2 هفته در پاییز) از آن دیدن می کند ، به عنوان یک اثر تاریخی هلندی فهرست شده است.
باغ چهار فصل ، یک نقاشی زنده باغ اطراف موزه هنر آداچی (در سال 1970 افتتاح شد) و در زیبایی با آثار هنری که به نمایش می گذارد ، رقابت می کند و تمایزهای زیادی ایجاد می کند: در سال 2011 ، و برای نهمین بار متوالی ، توسط روزنامه آمریکایی "Journal of Japanese Gardens" به عنوان زیباترین باغ های ژاپنی انتخاب شده است و در راهنمای سبز Michelin 3 طبقه بندی شده است. واقع در شهر Furukawa در Yasugi ، در استان Shimane ، از زمان ایجاد آن توسط تاجر ، Adachi Zenko (1899 – 1990) ، که علاقه زیادی به هنر کشور خود و باغها دارد ، تغییری نکرده است. این باغ مورد مراقبت دائمی قرار می گیرد و هنگامی که گیاهان بیش از حد بزرگ شوند ، توسط دیگران جایگزین می شوند تا طرح اصلی حفظ شود. پنج کارمند وظیفه شرافتمندانه و آرزویی حفظ 16.5 هکتار را دارند که به باغی با محوطه خشک ، باغ خزه ، حوضچه ، باغی از شن های سفید و کاج احاطه شده است. می توان از داخل موزه ، از طریق پنجره ها و طاقچه هایی که برای بازدیدکنندگانی که چشم انداز تابلوهای زنده را دارند ، نصب کرد ، می توان از آن بازدید کرد. به منظور حفظ این محیط طبیعی ، موزه بخشی از کوه را در پس زمینه خریداری کرد ، بنابراین باغ در طول چهار فصل با پس زمینه خود هماهنگ می شود. تسلط کامل بر سبک شاکی که توهم این نقاشی ها را بهینه می کند و اصول باغ شککی را در چهار سطح چشم انداز بصری رعایت می کند.
باغ ژاپنی که در آن درختان پادشاه هستند Kenroku-en باغ یکی از سه باغ زیبا در ژاپن با 8700 درخت و 180 گونه گیاهی است. فصول زیبایی آن را نشان می دهد و این "باغ با شش فضیلت" از هر نظر به اصول باغ ژاپنی پاسخ می دهد: فضا ، آرامش ، آب ، دید و کار دست انسان و ارجمند. در دوره ادو ، در سال 1676 ، توسط خانواده مائدا ، در کانازاوا در جزیره هونشی ایجاد شد ، ده هکتار را پوشش می دهد و گردشگاه آن حول حوض مصنوعی بزرگی مانند یک اقیانوس ، فانوس سنگی معروف آن ، کوتوجی ، با خمیده می چرخد. پاهای با طول های مختلف ، نماد این پارک است. گیاهان را نگه می دارد و از شاخه ها حمایت می کند تا آنها را از وزن برف که تا ماه مارس به شدت می بارد ، محافظت کند. این روش مربوط به دوره میجی است ، که خود از تکنیک مورد استفاده در کشت سیب در ژاپن به ارث رسیده و در همه باغ ها یافت می شود. این یک رویداد بسیار نماینده از این باغ شده است ، و تبدیل به یک جاذبه جادویی بسیار معاصر شده است. باغ Kenroku-en در باران ، کانازاوا. © آنتوان ، همه حقوق محفوظ است
باغ ژاپنی: لذت بردن از چای در سانفرانسیسکو پارک بزرگ سانفرانسیسکو ، Golden Gate Park ، قدیمی ترین باغ عمومی ژاپنی در ایالات متحده است که امروزه سه هکتار وسعت دارد. در سال 1894 در طول نمایشگاه بین المللی کالیفرنیا برای غرفه ژاپنی ایجاد شد و توسط معمار منظر ، ماکوتو هاگیورا طراحی شد. در پایان این رویداد ، وی با ایجاد مسیرهای متعدد ، حوضچه ها ، مسیرهای بامبو ، حق گسترش خلقت خود و حفظ باغ خود را به دست آورد. این چند پاگودا امروزه در میان پوشش گیاهی متراکم که در این پارک 412 هکتاری واقع شده است در کنار گلخانه بزرگ به سبک ویکتوریایی و باغ گیاه شناسی سانفرانسیسکو پراکنده شده است. اگرچه باغ ژاپنی از درگیری های جنگ جهانی دوم آسیب دیده است و دستخوش تغییراتی شده است. با حذف منابع این کشور ، از آن زمان به بعد بازسازی شده است و یکی از جاذبه های دیدنی سانفرانسیسکو است ، به ویژه برای خانه چای های آن ، واقع در لبه آب ، که در آن می توانید "کوکی های ثروت" را مزه کنید. Makoto Hagiwara در طول نمایشگاه آورد. این کوکی ها که ابتدا در قالب های آهن یا کاتا ساخته می شدند ، به شیرینی های اصلی مرتبط با مراسم چای تبدیل شدند. باغ چای ژاپنی ، سان فرانسیسکو کالیفرنیا ، ایالات متحده © XtravaganT ، Fotolia
باغ دایگو-جی ، معبد گل در کیوتو در جنوب کیوتو ، این باغ ژاپنی در مجموعه ای بسیار قدیمی قرار دارد که دایگو-جی در آن واقع شده است ، یک معبد بودایی در سال 874 توسط راهب شوبو به افتخار امپراتور دایگو تاسیس شد. در این محوطه در دامنه کوهها ، 18 ساختمان توسط یونسکو به عنوان گنجینه ملی و میراث جهانی طبقه بندی شده اند ، از جمله بتکده چوبی پنج طبقه ساخته شده در 951 که اولین ماندالاها را با الهام از بودیسم تانتریک در خود جای داده است. در همین حال ، باغ 7 قرن بعد ، در 1598 ایجاد شد. بسیار محبوب در بهار که درختان گیلاس سکولار شکوفا می شوند ، در پاییز نیز به دلیل رنگهای غیر واقعی درختان افرا درخشان که غرفه بنتندو و پل قرمز در پیچ مسیر. غرفه کوچک بنتندو و پل قرمز باغ دایگو-جی. © Pigprox shutterstock
Kōraku-en ، "باغ شادی بعدی" ریشه های باغ Karaku-en به دوره ادو (1600-1867) برمی گردد. این باغ باشکوه توسط Tsunamasa Ikeda ، اشراف شهر اوکایاما ، دقیقتر در سال 1687 سفارش داده شد ، اما شکلی که امروزه می شناسیم مربوط به 1863 است. اگر منابع بسیار دقیق هستند ، به این دلیل است که بسیاری از نقاشی ها آن را نشان می دهند و اجازه می دهند تکامل های مختلف 13 هکتار چشم انداز آن را ببینید. نام آن گواهی بر یک اصل است که بر اساس آن صاحب قلمرو باید "اولین کسی باشد که از مردم خود مراقبت می کند و آخرین کسی است که پس از قوم خود شادی می کند". باغ Kōraku-en در کنار باغ های Kenroku-en در Kanazawa و Kairaku-en در Mito یکی از سه باغ زیبا در ژاپن است. این رودخانه بر روی یک ماسه در وسط رود آساهی واقع شده است و در زمان ساخت آن فقط با قایق قابل دسترسی بود. این باغ یک تفرجگاه است و نه یک باغ ذن ، که منظره ای به سبک Chisan Kaiyu را تشکیل می دهد ، که از صحنه های متوالی ساخته شده است ، با تپه ها ، چمنزارها ، حوضچه ها ، آبشارها ، پل ها ، مزارع چای و برنج. غرفه ریوتن آن ، که به روی بادها باز است و بدون پارتیشن است ، توسط یک نهر کوچک که دارای سنگریزه های تراز شده است ، عبور می کند. این مکان برای استراحت Lord Tsunamasa Ikeda ، بازیگر و طرفدار پانتومیم های رقصنده بود ، که مجموعه ای چشمگیر از لباس های تئاتر Noh و همچنین صحنه ای را که در یک پیچ در یک مسیر دیده می شود ، به جا گذاشت.
باغهای آلبرت کان: یک باغ ژاپنی در حومه پاریس در بوولن-بیلانکورت ، در حومه پاریس ، باغهای آلبرت کان از طرف دولت با عنوان "Musée de France" برچسب گذاری شده و به عنوان آثار تاریخی فهرست شده اند. هنگامی که وی در سال 1895 این اموال را از Eugène Deny به دست آورد ، آلبرت کان ، بانکدار نیکوکار ، عاشق اومانیسم و با انگیزه ای از صلح جهانی ، کار مالک قبلی را ادامه داد و نقشه هایی را برای ساخت 20 هکتار باغ گرد آورد. از "صحنه" ، باغهای هماهنگی ، از طریق آن ، او قصد دارد با آگاهی از فرهنگهای خارجی به احترام بین مردم کمک کند. در بازگشت از سفر به ژاپن در سال 1898 ، آلبرت کان یک باغ ژاپنی ساخت که توسط یک باغبان استاد "ارائه شده" توسط امپراتور ساخته شده بود. دو غرفه سنتی و مبلمان معمولی آنها در اینجا وارد شد. در 1990 ، مرمت باغ ژاپنی به منظره نویس Fumiaki Takano سپرده شد ، دومی مایل به ادای احترام به بانکدار حامی تحقیقات ، بنیانگذار کارهای خیریه ، دارای بایگانی تیتانیک سیاره را بر عهده گرفت. با این حال ، پس از سقوط بازار سهام در سال 1929 ، او ویران شد. بنابراین ، زندگی غنی و سخاوتمندانه او با یک جریان آرام آب نشان داده می شود که در یک گردباد عذاب آور و وارونه به پایان می رسد. این ملک ، که در حال مرمت است ، در سپتامبر 2019 افتتاح می شود. پل باغ آلبرت کان. © ddouk CCO
باغ ریتسورین ، یک اثر هنری در فضای باز باغ ریتسورین از سال 1953 به عنوان گنجینه ملی ژاپن ، با عنوان "منظره استثنایی" و دارای سه ستاره در راهنمای گردشگری میشلن ژاپنی است. این مربوط به قرن شانزدهم است و کار آن ، که توسط ایکوما تاکاتوشی هدایت می شد ، صد سال طول کشید تا در 1645 هکتار در سال 1745 به این عظمت مطلق برسد. آنها در تاکاماتسو ، در جزیره شیکوکو و بر اساس اصل " چشم انداز قرض گرفته شده "، با قسمتی از پارک که توسط کوه شیون پشتیبانی می شود ، بیش از 75 هکتار وسعت دارد ، هدف این تکنیک ، Shakkei ، ادغام در یک سایت طبیعی موجود است تا با یکپارچه سازی چشم اندازها توهم یک چشم انداز بی حد و حصر را ایجاد کند. و در نتیجه ادراک بصری را فریب می دهد. باغ ریتسورین دارای شش دریاچه ، سیزده تپه مصنوعی جنگلی ، پل و آلاچیق است. در این باغ باشکوه ، چند هزار کاج به مدت 300 سال در اینجا هرس و هدایت شده اند. تقریباً غیرممکن است که عناصر طبیعی را از آنهایی که کار بشر است جدا کنیم. کوچه کاج های سیاه مشهور است و غرفه ماه که در آن ما چای می نوشیم ، غیر قابل قبول است. کاج های باغ ژاپنی Ritsurin. © LittleMouse ، CC0
باغ ژاپنی Kenroku-en ، "باغ شش فضیلت" و در وسط ، رودخانه ای جاری است که با خزه ها و زنبق های آبی که در آنجا حمام می کنند همجوار است. هنگامی که آنها نمایانگر یک سیلاب سیل آسا اما رودخانه های آرام نیستند ، نهرها وسیع ، تقریباً مستقیم هستند و با علفها یا گلهای وحشی مانند این عکس از باغ Kenroku-en هم مرز هستند. چیدمان صخره ها در جایی که نهر با حوضچه یا حوضچه برخورد می کند با طبقه بندی هزاره ای که توسط Sakuteiki معرفی شده است اداره می شود ، بنابراین می توان گفت ، این اولین رساله در معماری منظر است که متعلق به قرن یازدهم است و پنج آب را از یکدیگر متمایز می کند. باغها: سبک اقیانوس ، سبک رودخانه کوه ، سبک رودخانه وسیع ، سبک تالابها و سبک نی. چیدمان سنگ ها و صخره ها ضروری است زیرا محیط صوتی ناشی از جریان آب به آنها بستگی دارد ، او 17 نوع بازی آبی و آبشارهای مختلف و هشت گونه از 16 گیاه مختلف را توصیه می کند ، به همین دلیل در در اصل ، او بیش از هر چیز توصیه می کند که به آنچه سنگ ها می گویند گوش دهید تا آنها هماهنگ پاسخ دهند. © آنتوان
باغ ژاپنی و پاییز پر زرق و برق آن این منظره در ژاپن در پاییز معمول است: یک انفجار باور نکردنی از رنگ ها که باعث تزئین دکوراسیون شده و منظره ای غیر واقعی ایجاد می کند که در حوضچه بازتابنده منعکس می شود. افرا ژاپنی (Acer japonicum) ، که از سبز به نارنجی ، از قرمز شعله ور به بنفش سرمه ای تبدیل شده اند ، نماد ژاپن هستند. طیف وسیعی از آسرها وجود دارد که همگی دارای شاخ و برگ های ظریف و درخشانی هستند که در پاییز به خوبی می درخشد. ، خانواده پرونوس ، البته درختان گیلاس (ساکورا) که نمادی از زیبایی هستند ، اما جنبه های زودگذر زندگی ، درختان زردآلو برای بهشت روی زمین ، گیاهان و درختچه های خاکی ، مانند آزالیا ، رودودندرون ، هورتانسیا ، کاملیا اما همچنین ناندینا (یا بامبو مقدس) همچنین گیاهان پوشش زمین ، خزه و بامبو ضروری هستند. در سمت گل ، گل زنبق ، گیاهان آبزی مانند نیلوفر آبی ، تعداد کمی تخت گل.نمای باغ ژاپنی در پاییز. © derwiki ، CCO
باغ ژاپنی: بازنمایی جهان اجزای مختلف زیبایی باغ ژاپن عبارتند از: صخره هایی که با توجه به شکل و بافت آنها انتخاب می شوند و اغلب در چندین عنصر به هم متصل می شوند تا یک گذار را نشان دهند یا یک کوه را نشان دهند. آب به شکل حیاط کوچک ، حوضچه یا حوضچه ، حاوی کپور کوی ، نمادهای عشق و مردانگی ؛ ماسه ، ماسه ، دو عنصر در پیچها و موجها برای شبیه سازی دریا و ایجاد تضاد با سختی سنگهای ایستا کار می کنند. پله های ژاپنی به سمت چایخانه منتهی می شوند و فانوس های سنگی به روشنایی مسیر کمک می کنند ، گاهی اوقات ظاهر بتکده به خود می گیرند. پل قرمز یا ردیف سنگ پله ها عبور از جاهای دیگر را تضمین می کند. این عکس مراقبت مداوم از درختان و درختچه ها را نشان می دهد ، دقتی که تا حد هدایت شاخه ها و حتی "کندن" هر دسته خار کاج پیش می رود. هر گونه درخت هرس ، بزرگ یا کوچک ، برگریز یا پایدار ، با توجه به تنوع اشکال مجاز "نیواکی" است: فشرده ، خطی ، مرحله ای یا جدولی. این هنر ، برای مقایسه با هنر بونسای که در آن به دنبال کوچک سازی است ، هدف آن است که توده های پوشش گیاهی در قسمتهای مختلف درخت را در کنار هم قرار دهد در حالی که شاخه ها از نظر ناپدید می شوند ، بنابراین نتیجه باید در یک مجموعه منظره ادغام شود. یونهای ژاپنی (Taxus cuspidata) برای هرس نیواکی مناسب هستند ، درست مانند کاج های سفید ژاپنی یا کاج های پنج سوزنی. زیباترین نمونه اندازه درخت ابر است.باغ ژاپنی. © Drobek226 ، CC0
باغ ژاپنی: یکی از زیباترین در فرانسه باغ Zen Erik Borja در سال 1973 در Beaumont-Monteux طراحی شد. این باغ که در Drôme des Collines قرار دارد ، از سال 2013 به عنوان "باغ قابل توجه" برچسب گذاری شده است. غرق در آرامش ، در سه هکتار از زمین در شش فضا با پیروی از یک عقیده واحد سازماندهی شده است: برای احساس نیروی زنده. باغ پذیرایی ، باغ مدیتیشن ، باغ چای ، باغ مدیترانه ای ، باغ تفرجگاه و باغ اژدها. در طول سالها و تنظیمات ، طراح و هنرمند تجسمی فارغ التحصیل از هنرهای زیبا ، در تکنیک های اجدادی راهبان باغ تخصص یافته است ، مجذوب قدرت و نماد سنگ ها ، دریای شن های معدنی ، اندازه درختان در اینجا ، اریک بورجا وفادار به ریشه های مدیترانه ای خود و فنگ شویی که با آب و هوای دروم ترکیب کرده است ، به قول خودش ، زیباترین خودنگاره خود را ساخته است: Jardin de méditation du Jardin Zen اثر اریک بورجا. © Amaury.gravy CC by-sa 4.0
!
از ثبت نام شما سپاسگزاریم.
خوشحالم که شما را در بین خوانندگان ما می شمارم!
آیا مسکن زیست اقلیمی ایده آل زیست محیطی است؟

source