[ویدئو] کزاکو: چگونه با هواپیما پرواز کنیم؟ در سراسر جهان ، تقریباً یک هواپیما در ثانیه بلند می شود. یک قرن پس از آغاز به کار ، هوانوردی به یکی از امن ترین وسایل حمل و نقل تبدیل شده است. مانند یک پرنده ، هواپیما پرواز می کند زیرا دارای بال است که نیرویی به نام بالابر ایجاد می کند. دانشگاه لیل 1 ، با برنامه کزاکو ، در این فیلم آموزشی کوتاه این اصل را برای ما توضیح می دهد.
شرکت ایر به تازگی از هواپیمای برقی جدید خود با بلند شدن و فرود عمودی خبر داده است. برای افراد در نظر گرفته شده ، قادر به حمل دو نفر است و باید در سال 2024 در دسترس باشد.
نمونه های روزافزون هواپیماهای eVTOL ، برخاست و فرود عمودی برقی (Adav) وجود دارد. تولیدکنندگان در یک مسابقه واقعی شرکت می کنند تا اولین کسانی باشند که این بازار آینده تاکسی ها یا وسایل نقلیه شخصی را فتح می کنند. جدیدترین آن ایر وان از شرکت اسرائیلی ایر است .
این Adav برقی تنها با دو صندلی ، برای افراد در نظر گرفته شده است. ایر وان قادر است تا 200 کیلوگرم را با سرعت 250 کیلومتر در ساعت حمل کند. از نظر خودمختاری ، این دستگاه قادر است تا 177 کیلومتر را طی کند یا یک ساعت پرواز کند و برای شارژ کامل به یک ساعت زمان نیاز دارد.
ایر وان می تواند دو نفر را حمل کند و بال ها را تا کنید. © هوا
این دستگاه مجهز به هشت روتور الکتریکی عمودی است که به صورت جفت روی چهار بازو نصب شده اند. بالهای آن را می توان تا کرد تا در یک گاراژ ذخیره شود. سازنده همچنین نرم افزار ناوبری "پرواز با قصد " خود را توسعه داده است که تمام عملکردهای پیچیده را مدیریت می کند تا بتوان از هواپیما بدون نیاز به خلبان استفاده کرد. یک سیستم نظارتی با هوش مصنوعی به طور منظم تمام عملکردهای Air One را بررسی می کند .
ایر در سایت خود ، صرفه جویی در وقت سفرهای شخصی را با سفر از وستپورت به نیویورک برجسته می کند. با ماشین ، 120 دقیقه طول می کشد تا 91 کیلومتر جاده را طی کنید. از طریق هوا ، این سفر تنها در 25 دقیقه به 79 کیلومتر کاهش می یابد. قیمت ایر وان تا سال 2022 اعلام نمی شود و عرضه آن برای 2024 برنامه ریزی شده است. با این حال ، سازنده قبلاً پیش خرید کرده است.

کشف TechPod ، خلاصه دو ماهه اخبار فناوری و تحرک!

!
از ثبت نام شما سپاسگزاریم.
خوشحالم که شما را در بین خوانندگان ما می شمارم!
مفهوم جدیدی از هواپیماهای برقی با بلند شدن عمودی

source