فدراسیون کاربران دوچرخه فرانسه نظرسنجی سالانه خود را راه اندازی کرده است که به طرفداران ملکه کوچک اجازه می دهد نظر خود را در مورد کیفیت زیرساخت دوچرخه سواری در شهرداری خود اعلام کنند. نتایج اولیه یک روند نسبتاً واضح را نشان می دهد …
دوچرخه سواری در فرانسه طی دو سال گذشته ، تحت انگیزه ترکیبی همه گیری کووید -19 ، مشوق های مالی مقامات دولتی و آگاهی بهتر از مسائل زیست محیطی مرتبط با تحرک نرم ، رونق بی سابقه ای را تجربه کرده است. بر اساس آمار اتحادیه ورزش و چرخه ، 2.6 میلیون دوچرخه در سال 2020 فروخته شد که شامل 500000 دوچرخه برقی بود . یک روند مثبت و پایدار که با واقعیتی مواجه می شود که بسیاری از دوچرخه سواران با آن روبرو هستند: تفاوت بزرگ در شرایط دوچرخه سواری. در واقع ، تعداد و کیفیت شبکه های دوچرخه سواری از شهرداری به شهرداری دیگر بسیار متفاوت است.
برای سومین سال ، فدراسیون کاربران دوچرخه فرانسه (FUB) Barometer Cycle Towns را انجام می دهد که به همه کاربران اجازه می دهد تجربه دوچرخه سواری خود را در شهرداری خود به اشتراک بگذارند. تحقیقات از اوایل اکتبر آغاز شد و برای همه آزاد است. این شامل یک پرسشنامه آنلاین پنج دقیقه ای برای ارزیابی کیفیت تردد دوچرخه در شهر مورد علاقه خود است: وجود مسیرهای دوچرخه ، محل پارک دوچرخه ، خدمات اجاره دوچرخه ، شبکه تراکم و کاربردی ، احساس امنیت ، مشارکت شهرداری در به نفع تحرک نرم ، انتظارات …
Barometer Cycle Towns قبلاً بیش از 100،000 شهادت (تصویر گرفته شده در 22/10/2021) جمع آوری کرده است. © FUB
بیش از 100،000 مشارکت کننده قبلاً شرکت کرده اند و نتایج به صورت لحظه ای بر روی نقشه تعاملی فرانسه به روز می شود. نقاط سبز درصدی از بازخوردهای مثبت را نشان می دهند ، نقاط نارنجی رضایت مختلط و نقاط قرمز داوری عموما منفی است. با کمال تعجب ، ما می بینیم که سطح رضایت به طور کلی در مناطق بزرگ شهری خوب است ، جایی که سیاست به نفع سفر با دوچرخه از سرمایه گذاری قابل توجه و پایدار سود می برد. با این وجود ، به استثنای قابل توجه در پاریس ، با وجود سیاست پیشگیرانه شهرداری در حمایت از دوچرخه سواری ، کاربران نظر منفی دارند.
در سراسر فرانسه ، اکثریت قریب به اتفاق نقشه دارای نقاط قرمز و نارنجی است که در شهرهای کوچک ظاهر می شود ، جایی که گنجاندن دوچرخه در طرح های ترافیکی نامناسب تلقی می شود. برآورده کنید. این نتایج باید با برخی قیدها گرفته شود زیرا تعداد شرکت کنندگان در هر شهرداری گاهی بسیار محدود است (1 تا 2 نفر) و مطالعه هنوز به پایان نرسیده است. علاوه بر این ، این بیان احساسی است که لزوماً نشان دهنده واقعیت تلاش های شهرداری های مربوط نیست. اما شکی نیست که هنوز کارهای زیادی برای ایمن سازی و لذت بردن از دوچرخه سواری در اکثر شهرها و روستاهای فرانسه وجود دارد.
!
از ثبت نام شما سپاسگزاریم.
خوشحالم که شما را در بین خوانندگان ما می شمارم!
پروژه یک مسیر دوچرخه سواری عظیم زیر دریاچه ای در آمستردام

source