این اکروزن کاملاً بی‌کربن که توسط سازمان غیردولتی آلمانی Atmosfair ساخته شده است، از سال آینده تولید می‌شود و در پروازهای خاصی که از فرودگاه هامبورگ خارج می‌شوند، آزمایش می‌شود.
اولین کارخانه ای در آلمان در سال 2022 نفت سفید الکترونیکی را در مقیاس صنعتی تولید خواهد کرد. هدف این سوخت زیستی که به ویژه با استفاده از آب و هوا تولید می شود، با تحریک سازمان غیردولتی Atmosfair، کاهش انتشار CO2 در هوا به نصف است. ترافیک با این حال، این تولید بسیار محدود خواهد بود و در ابتدا فقط در چند پرواز تجربه می شود.
نفت سفید الکترونیکی که برای ترافیک هوایی در نظر گرفته شده است این مزیت بزرگ را دارد که به روشی کاملاً خنثی می سوزد زیرا تنها مقدار CO2 را که قبلاً برای تولید از اتمسفر استخراج شده باقی می گذارد. این نوید می دهد که کاملاً CO2 خنثی باشد و کوچکترین تأثیر منفی بر محیط زیست نخواهد داشت.
مراقب باشید، با این حال، اگر استفاده از اکروزن کربن خنثی باشد، یک پرواز هواپیما همیشه عواقبی بر محیط زیست خواهد داشت. اتمسفیر و یادآوری می کند که باعث می شود از جمله رگه هایی تشکیل تراکم و ازن در ارتفاعات بالا که اثر گرم شدن آب و هوا را نیز دارند. با این حال، این اثرات تا حدی با استفاده از نفت سفید کاهش می یابد. به طور کلی، Atmosfair تخمین می زند که استفاده از نفت سفید 100٪ پایدار می تواند تأثیر آب و هوای هوانوردی را به نصف کاهش دهد.
نیروگاه Werlte به طور کامل با برق سبز کار خواهد کرد که از توربین‌های بادی و پنل‌های خورشیدی در اطراف آن تامین می‌شود. عمدتاً از هوا و آب در محل برای تولید هیدروژن توسط الکترولیز استفاده می کند . به این ترتیب این گیاه یک ماژول جذب هوا دارد که برای استخراج CO2 از جو در نظر گرفته شده است. سپس این هیدروژن در پالایشگاه هاید به اکروزن تبدیل می شود. سپس سوخت در پروازهای خاصی که از فرودگاه هامبورگ حرکت می کنند آزمایش می شود.
Atmosfair یک سازمان غیرانتفاعی آلمانی است که انرژی های تجدیدپذیر را در حدود پانزده کشور ترویج، توسعه و تامین مالی می کند. توجه داشته باشید که راه حل های اصلی دیگری نیز در سراسر جهان در حال مطالعه هستند. در فرانسه، توتال اخیراً یک سوخت زیستی ساخته است که در بخشی از روغن پخت و پز استفاده شده است.
به عنوان یادآوری، اکثر کشورهای اروپایی به زودی سهمیه هایی را برای استفاده از سوخت های زیستی اعمال خواهند کرد. در فرانسه، این قانون شامل یک درصد سوخت زیستی در همه پروازهایی است که از سال 2022 از فرانسه خارج می شوند، قبل از اینکه در سال 2025 به 2 درصد و سپس تا سال 2030 به 5 درصد افزایش یابد.
!
از ثبت نام شما سپاسگزاریم.
خوشحالم که شما را در میان خوانندگان ما قرار می دهم!
کیزاکو: آیا سوخت های زیستی می توانند جایگزین بنزین شوند؟

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *