اگرچه رنو مانند سایر برندهای بزرگ (آلفا رومئو، بنتلی، سیتروئن، فراری، فیات، کیا، نیسان، پژو، سوزوکی، تسلا ، تویوتا، ولوو…)، تصمیم گرفته است که حضور خود را با یک غرفه رسمی نشان ندهد، اما سازنده با این وجود، سفر به فرانکفورت را داشت تا Captur E-Tech Plug-in خود را نشان دهد، اولین مدل پلاگین هیبریدی که توسط این گروه به بازار عرضه شد.
موتور پلاگین هیبریدی رنو کپچر جدید. © رنو
این نسخه از SUV که در جولای گذشته رونمایی شد، ترکیبی از یک موتور 1.6 لیتری بنزینی با دو موتور الکتریکی و یک باتری 9.8 کیلووات ساعتی است. رنو برد 45 کیلومتر در حالت برقی تا 135 کیلومتر در ساعت در استفاده مختلط (WLTP) و حدود 65 کیلومتر در استفاده شهری را اعلام کرده است. این نسل دوم کپچر که از پلتفرم جدید CMF-B برای Clio 5 و نیسان جوک جدید استفاده می‌شود، طراحی شده و با نمای داخلی مجلل‌تر و خطوط عضلانی‌تر به بازار عرضه می‌شود. رنو هنوز درباره قیمت این نسخه هیبریدی که از سال 2020 به بازار عرضه می شود، صحبتی نکرده است.
پلاگین E-Tech هیبریدی رنو کپچر در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 © رنو
خودروی هیبریدی، پلاگین هیبریدی یا الکتریکی، آینده تحرک چیست؟

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *