اپلیکیشن موبایلی جدید دولت «امنیت من» امکان تماس با پلیس یا خدمات ژاندارمری را از طریق چت در هر زمانی از شبانه روز ممکن می سازد. همچنین حاوی اطلاعات زیادی، اعلان‌های ایمنی، و خدمات پیش‌شکایت و گزارش آنلاین است.
[EN VIDEO] باج افزار: چگونه کار می کند و چگونه می توان از آن جلوگیری کرد؟ باج افزار یا باج افزار یک برنامه مخرب است که از دسترسی قربانی به محتوای فایل های خود جلوگیری می کند تا از آنها پول اخاذی کند.
وزارت کشور به تازگی اپلیکیشن جدیدی را برای ساده سازی ارتباط با پلیس و ژاندارمری راه اندازی کرده است. به سادگی "امنیت من" نامیده می شود، دسترسی به خدمات غیر اضطراری مختلف را در iOS و Android فراهم می کند.
این اپلیکیشن رویه های اداری، خدمات گزارش دهی و پیش از شکایت، نقشه ای با ایستگاه های پلیس و ژاندارمری ، شماره های اضطراری و اعلان های امنیتی محلی را ارائه می دهد. همچنین شامل پلتفرمی برای گزارش دادن امتیازات معامله و سرویس چت قابل دسترسی 24 ساعته و 7 روز هفته است. با وجود همه چیز، وزارت کشور یادآوری می کند که در مواقع اضطراری باید با شماره 17 تماس بگیرید.
به موازات این برنامه، وزارت کشور اعلام کرده است که قصد دارد تا ژوئن 2022، نیروهای امنیتی را به 240000 پایانه NEO 2 مجهز کند. اینها تلفن های هوشمند و تبلت هایی با اتصال ایمن باند پهن هستند. آنها به ویژه امکان ارتباط با شبکه رادیویی نیروهای امنیتی و همچنین دوربین های عابر پیاده را که استقرار آنها ادامه دارد، فراهم می کنند.
علاوه بر این، وزارت کشور چندین ماه است که در حال آزمایش بستر پردازش هماهنگ تحقیقات و گزارشات تقلب های الکترونیکی (THESEE) است. در صورت هک ، باج افزار، باج افزار، کلاهبرداری یا کلاهبرداری آنلاین، امکان ثبت شکایت آنلاین را فراهم می کند. دولت همچنین از این فرصت استفاده کرد و ایجاد سرویس "Visioplainte" را اعلام کرد. با تشکر از سرویس France Connect، هر کسی می‌تواند از طریق ویدئوکنفرانس شکایت خود را « از تعیین قرار تا ارسال گزارش » ثبت کند. Visioplainte به لطف تیمی متشکل از پنجاه افسر پلیس 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس خواهد بود.
!
از ثبت نام شما سپاسگزاریم.
خوشحالم که شما را در جمع خوانندگان ما دارم!
FIC 2021: cybergendarmes 2.0 تحقیقات را رهبری می کند

source